16 marca 2010

Joe Dassin - Et si tu n'existais pas


Gdybyś nie istniała
Powiedz mi dlaczego ja miałbym istnieć ?
Żeby wlec się po świecie bez ciebie
Bez nadziei i bez żalu
Gdybyś nie istniała
Spróbowałbym wymyślić miłość
Jak malarz, którzy palcami widzi
Rodzące się kolory dnia
Do których nie wraca
Gdybyś nie istniała
Powiedz mi dlaczego ja miałbym istnieć ?
Przygodne kobiety, których nigdy nie pokocham
Zasypiające w moich ramionach
Gdybyś nie istniała
Byłbym zwykłym człowiekiem
Wśród ludzi, którzy przychodzą i odchodzą
Czułbym się zagubiony
Potrzebowałbym ciebie
Gdybyś nie istniała
Powiedz mi dlaczego ja miałbym istnieć ?
Mógłbym udawać, że jestem sobą
Ale nie byłoby to prawdą
Gdybyś nie istniała
Sądzę, że znalazłbym
Sekret życia

Żeby móc cię stworzyć
I patrzeć na ciebie
Gdybyś nie istniała
Powiedz mi dlaczego ja miałbym istnieć ?
Żeby wlec się po świecie bez ciebie
Bez nadziei i bez żalu
Gdybyś nie istniała
Spróbowałbym wymyślić miłość
Jak malarz, którzy palcami widzi
Rodzące się kolory dnia

Brak komentarzy: