06 marca 2010

Lara Fabian - Immortelle


Gdybym zgubiła się w niebie
I miałabym tylko jedno skrzydło
Ty byłbyś nim

Gdybym zauważyła nić
Włócząc się w ruinach
Ty byłbyś nią

Gdybym płynęła w stronę wyspy
Zapomniana przez bogów
Ty byłbyś nią

Gdyby pozostało jedno wyjście
Nawet bezużyteczne
Zrobiłabym krok na przód

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Czuję, że jestem tą
Która przetrwa każdy ból
Umieram przez ciebie

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Dotknęłam raju
Który nie chroni już wieczności
Umieram przez ciebie

Jeśli słowa są śladami
Wypiszę na skórze

To, czego nie mówi się głośno

Żeby nigdy cię nie zapomniano
Zachowam nawet ból
Jeśli tylko taka możliwość zostanie

Na próżno mówicie mi
Że to nic nie jest warte
Cała nicość należy do mnie

Do czego wiedzie mnie
Odnalezione przeznaczenie
Jeśli nie prowadzi ono do ciebie?

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Czuję, że jestem tą
Która przetrwa każdy ból
Umieram przez ciebie

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Dotknęłam raju
Który nie chroni już wieczności
Umieram przez ciebie

Umieram przez ciebie…

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Czuję, że jestem tą
Która przetrwa każdy ból
Umieram przez ciebie

Nieśmiertelna, nieśmiertelna
Dotknęłam raju
Który nie chroni już wieczności
Umieram przez ciebie

Brak komentarzy: