04 kwietnia 2010

Christophe Maé - J'ai vu la vie



Nie, nowe wiadomości nie są dobre
Ale czuję, że jest dobrze
Więc porzuciłem le Rhône
Które było mi kulą u nogi

Nie okłamałem nikogo
Po prostu skoczyłem
Z tymi berbeciami
Z Ferlo

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy
Starzec zapytał mnie skąd pochodzę
Powiedziałem mu, że uciekłem od wariatów

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy

Starzec zapytał mnie gdzie zmierzam
Zanieść trochę was do nas

Nie, nowe wiadomości nie są dobre
Ale na sercu robi mi się ciepło

Więc wolałem zostawić ludzi
Popychających się w metrze

A ja nie zdradziłem nikogo
Zostawiłem nawet moje ego
Obok tych dziewczyn
Z Ferlo

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy
Starzec zapytał mnie skąd pochodzę
Powiedziałem mu, że uciekłem od wariatów

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy

Starzec zapytał mnie gdzie zmierzam
Zanieść trochę was do nas


Jakby to było dobre
Jakby mi było dobrze
Przy was
Na brzegu rzeki
Widziałem jak wyciągacie ręce
Mówicie "Wróć"
Ale musiałem odejść

Żeby odnaleźć życie i powiedzieć mamie
"Wiesz, widziałem jak deszcz rozśmieszał dzieci"
"A ty gdzie idziesz, moje dziecko?"
"Wracam do wariatów..."

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy
Starzec zapytał mnie skąd pochodzę
Powiedziałem mu, że uciekłem od wariatów

I widziałem jak życie uśmiecha się do matek
I jak deszcz rozśmiesza bobasy

Starzec zapytał mnie gdzie zmierzam
Zanieść trochę was do nas

Brak komentarzy: