05 kwietnia 2010

Christophe Maé - La rumeur



Spędziłem zbyt dużo czasu
Chcąc ją znaleźć
Przyszła jak dziecko
Bez wysiłku
Pani i jej piękna mowa
Pozwalają się pożądać
Moje serce jest zniszczone
Przez uwagę - nie dotykać

Mam ochotę na nią
To najpiękniejsza noc
Miodowy księżyc
Mam ochotę na nią
Moją kobietę
Uczynię z niej

Więc tak, rozpuszczam plotkę
Żeby nie upaść, otwieram serce

Więc tak, pozwalam umrzeć plotce

Żeby nie utonąć, czekam na mój czas

Mówią, że jest szczęśliwa
Ale na pewno nie zadowolona
Że robi się zbyt kapryśna
Zatruty prezent
Nie słyszę nic
Widzę jej piękno
Moje życie z nią
Nie mogę nic
Szaleję za nią
Chcę ją wziąć
Ale nie porzucić

Mam ochotę na nią
To najpiękniejsza noc
Miodowy księżyc
Mam ochotę na nią
Moją panią
Uczynię z niej

Więc tak, rozpuszczam plotkę
Żeby nie upaść, otwieram serce
Więc tak, pozwalam umrzeć plotce

Żeby nie utonąć, czekam na mój czas

Ale wiem, że kiedyś ona przyjdzie
Więc nie opuszczę ramion
Czekając będę chodził w tę i z powrotem
I skończę mówiąc sobie cicho

Rozpuść plotkę
Tak, rozpuść
Żeby nie utonąć
Czekaj na swoją chwilę
Otwórz serce żeby nie upaść

Więc tak, rozpuszczam plotkę
Żeby nie upaść, otwieram serce
Więc tak, pozwalam umrzeć plotce

Żeby nie utonąć, czekam na mój czas

Ale czy odważę się powiedzieć jej
Że jest moją przyszłością, najlepszą i najgorszą?
Ale czy odważę się powiedzieć jej
Że jest moją przyszłością, najlepszą i najgorszą?
Ale czy odważę się powiedzieć jej
Że jest moją przyszłością, najlepszą i najgorszą?
Ale czy odważę się powiedzieć jej
Że jest moją przyszłością, najlepszą i najgorszą?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

zazdroszczę płyty pana Mae, i znajomości pięknego języka! dziękuję za pozwolenie zrozumienia piosenek mojego ulubionego 'piosenkarza' :D