03 kwietnia 2010

Christophe Maé - Manon



Manon,
Dni i noce mijały mi na czekaniu
Traciłem rozum

Manon,
Oddałbym życie by usłyszeć
Jak szepczesz moje imię

Manon,
Nie ma nikogo prócz ciebie,
A w moim domu gra cisza

Wiedz, że gdy płaczę nie jestem sobą, to moje oczy
Kiedyś mówiono mi o tym, to boli
Kocham cię - igram z ogniem
Tak, wiem, to niebezpieczne


Manon,
Przed tobą nie było nic, tylko kawałek ziemi
Dziadek i dom

Manon,
Odkąd widziałem jak naga nurkujesz
Kąpię się w twoim imieniu

Manon,
Nie ma nikogo prócz ciebie
W moim domu cisza mnie przytłacza.

Wiedz, że gdy płaczę nie jestem sobą, to moje oczy
Kiedyś mówiono mi o tym, to boli
Kocham cię - igram z ogniem
Tak, wiem, to niebezpieczne


Czuję przeszywający ból
Gdy widzę cię z nim
Czuję przeszywający ból
Ta historia jest zamknięta

Wiedz, że gdy płaczę nie jestem sobą, to moje oczy
Kiedyś mówiono mi o tym, to boli
Kocham cię - igram z ogniem
Tak, wiem, to niebezpieczne


Miłość sprawia ból
Kocham cię
Płaczę z miłości

Brak komentarzy: