24 kwietnia 2010

Gregory Lemarchal & Lucie Silvas - Meme si



Tak jak przewidziałam, jesteśmy w punkcie bez odwrotu
Możemy się cofnąć i zawracając nie iść na skróty
Nie mogę tego kontrolować czy tonę czy płynę
Bo wybrałam wodę, w której jestem

Nigdy nie musieć wybierać
Mieć rację lub nie
Poza moimi słabościami
Mam siłę by wierzyć w to jeszcze

Nawet jeśli miłość ulatuję
Wymyślę jej kolory
Jeśli jest zbyt późno na powrót
Odzyskam czas

Nie mamy wyjścia
Zmieniasz się
Bo niektóre rzeczy nigdy nie będą moje
Nie lubiłeś tego czasu... ale w porządku.

Chciałbym dać ci najlepsze, co mam
Zamiast odejść, wszystko naprawić
Zamiast kłamać
Złączyć różnice
Pokochać cię inaczej

Nie ma różnicy między dobrym i złym
Nie zasługiwałam na to
Bo jest tylko jedna rzecz, której chcę
To nie to, o czym myślisz
Nie czekam na ciebie
Byłeś chętny, ale niezdolny by mnie zdobyć

A do tego jestem stworzony
Całkowicie umiem ci się oddać
Nawet jeśli trzeba wszystkie się nauczyć

Co to znaczy być jedynym według ciebie?

Jak nazwać miłość bez ciebie?
Jestem gotów poświęcić wszystko, oprócz tego
Chciałbym dać ci najlepsze co mam

Bo to jest to miejsce, które wybrałam

Nawet jeśli miłość ulatuję
Wymyślę jej kolory
Jeśli jest zbyt późno na powrót
Odzyskam czas

A do tego jestem stworzony
Całkowicie umiem ci się oddać
Nawet jeśli trzeba wszystkie się nauczyć

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

mam wielką prośbę! próbowałam przetłumaczyć tekst "l'envie" Hallidaya (zakochałam się w wersji z Obispo, Bruelem i Mae- http://www.youtube.com/watch?v=P857d3_Xsmo&feature=related i chciałabym wiedzieć czy dobrze to rozumiem ;))

z góry dzięki!