06 maja 2010

Calogero - Si seulement je pouvais lui manquer



Wystarczy po prostu
Jeśli mnie zawołasz
Jeśli mnie zawołasz
Skąd pochodzę?
Nie z nieba - to pewne

Opowiedzieć mu o moim dzieciństwie
Nieobecności
Każdego dnia
Jak pokonać
Otaczającą ciszę?

To prawda, że nie ma go przy mnie
Uczę się bronić całkiem sam
To prawda, że ciągle o tym myślę
Gdyby mógł tylko zatęsknić za mną
Czy dałby mi jakiś znak?
Tęsknota za miłością nie jest przestępstwem
Modlę się tylko o jedno
Żeby mógł tylko zatęsknić za mną

Powiedziałbym wam po prostu
Że poza tym
Wszystko jest dobrze
Poza ojcem - nie tęsknię za nim
Wcale
Żyje w innym świecie
Przyczepiam się
Każdego dnia
Pokonam
Otaczającą mnie ciszę

To prawda, że nie ma go przy mnie
Uczę się bronić całkiem sam
To prawda, że ciągle o tym myślę
Gdyby mógł tylko zatęsknić za mną
Czy dałby mi jakiś znak?
Tęsknota za miłością nie jest przestępstwem
Modlę się tylko o jedno
Żeby mógł tylko zatęsknić za mną

Czy dałby mi jakiś znak?
Tęsknota za miłością nie jest przestępstwem
Modlę się tylko o jedno
Żeby mógł tylko zatęsknić za mną

Brak komentarzy: