05 maja 2010

Johnny Hallyday - L'envie



Dajcie mi mrok, a później światło
Dajcie mi głód, pragnienie, a potem ucztę
Zabierzcie mi to, co jest błahe i nieważne
Żebym odnalazł cenę życia... nareszcie!

Ukażcie mnie żebym pokochał sen
Dajcie mi zimno żebym pokochał płomienie
Wygnajcie mnie żebym pokochał moją ziemię
I zamknijcie mnie na rok żebym marzył... o kobietach!

Zbyt dużo mi dano, gdy nie miałem ochoty
Zapomniałem o marzeniach i podziękowaniach
Wszystko to, co się liczyło
Co dawało chęć życia i pożądanie
I również przyjemność...
Dajcie mi chęć
Chęć chcenia
Żeby rozpalić życie!

Dajcie mi nienawiść żebym kochał miłość
Samotność żebym pokochał towarzystwo
Mówcie do mnie żebym pokochał ciszę
I pozwólcie dotknąć nędzy żebym uszanował...pieniądz!

Zwyciężyć chorobę, by pokochać zdrowie
Dajcie mi noc, żebym pokochał dzień
Dajcie mi dzień, żebym pokochał noc
Żebym lubił zapominać dzisiaj... "na zawsze"!

Zbyt dużo mi dano, gdy nie miałem ochoty
Zapomniałem o marzeniach i podziękowaniach
Wszystko to, co się liczyło
Co dawało chęć życia i pożądanie
I również przyjemność...
Dajcie mi chęć
Chęć chcenia
Żeby rozpalić życie!

Brak komentarzy: