24 czerwca 2010

Fight AIDS - L'or de nos vies



Walczymy przeciwko ich karze
I wiadomość jest jasna
Słowa płyną

A obojętność króluje
Jeśli zło mnie pokona
Winnym jest ten, kto nic nie zrobił

Jeśli zrozumiemy
Że ich dłonie
Niosą nasze
Jeśli jeszcze pojmujemy to marzenie

Dotknąć ich łez
W kąciku ust
Osuszyć ich dusze
Sto razy bez przymusu

Ich życie jest ze złota
Ze skażonego złota
Oddajmy im więc
Złoto naszych żyć

Yeah yeah yeah
Nasze kamienie jako fundament
Żeby budynek był nie wzruszony
Dziś przymus i strach zasmucają mnie

Chcę widzieć szerokie uśmiechy
Pokażcie mi
Udowodnijcie mi, że takie istnieją

Jeśli zrozumiemy
Że ich dłonie
Niosą nasze
Jeśli jeszcze pojmujemy to marzenie

Dotknąć ich łez
W kąciku ust
Osuszyć ich dusze
Sto razy bez przymusu

Ich życie jest ze złota
Ze skażonego złota
Oddajmy im więc
Złoto naszych żyć

Wiadomość jest jasna
Słowa płyną

A obojętność króluje
Jeśli zło mnie pokona
Winnym jest ten, kto nic nie zrobił

Jeśli zrozumiemy
Że ich dłonie
Niosą nasze

Jeśli rozumiemy to marzenie
Oddajmy im złoto naszych żyć

Brak komentarzy: