05 lipca 2010

Cleopatre - Ce qui me touche



Przejść wielkie pustynie
Zmierzyć się z przeciwnościami
Kiedy czasami jest tyle do zrobienia
Sam przeciwko wszystkim

Słyszeć, co mówią o mnie
Najgorszy z najgorszych, pochwała dobra
Pozostawić za sobą ślad
Mężczyzny w stronę ostatecznego losu

Czy to naprawdę mnie obchodzi?

To ty mnie obchodzisz
I dźwięk twoich kroków
To ty mnie ranisz
Gdy jesteś daleko
Twoja skóra mnie parzy
Gdy inni o niej marzą
Twoje plany mnie przerażają
Bo nie jestem już ich częścią

Wśród niewiernych cieni
Ryzykować życiem w każdej chwili
A podczas gdy inni śpią
Zdobywać kraj i czas

Przejść wielkie pustynie
Zmierzyć się z przeciwnościami
Kiedy czasami jest tyle do zrobienia
Sam przeciwko wszystkim

Czy to naprawdę mnie obchodzi?

To ty mnie obchodzisz
I brzmienie twego głosu
Twoje ramiona mnie ranią
Gdy obejmują innych niż ja
Twoje serce mnie zabija
Gdy jego bicie mnie zwodzi
Twoje plany mnie ranią
Mnie - świadka twego życia

Twoich planów
Twego życia
Twoich planów

To ty mnie obchodzisz
I brzmienie twego głosu
Twoje ramiona mnie ranią
Gdy obejmują innych niż ja
Twoje serce mnie zabija
Gdy jego bicie mnie zwodzi
Twoje plany mnie ranią
Mnie - świadka twego życia

To ty mnie obchodzisz
To ty mnie ranisz

To ty mnie ranisz

To ty mnie zabijasz
Ty

Twoje plany mnie ranią
Mnie - świadka twego życia

Brak komentarzy: