19 sierpnia 2010

BB Brunes - Dis-moi



Mam ochotę ją zgwałcić gdy zakład pończochy
Nie jestem już na sprzedaż, Houna, nie jestem już taki
Szczenięce plotki mówią, że nie jestem twój
Sądzę, że trochę prawdy w tym jest

Powiedz mi czy mam odejść
Powiedz mi!
Powiedz mi czy lubisz to, Houna
Bo szaleję za tobą, Houna
Kiedy nie jesteś moja!

Mam jazdy kiedy całujesz tamtych kolesiów
Nie jestem dziecinny, to mnie nie rusza
Szczenięce plotki mówią, że nie jestem dla kobiet
Tylko i wyłącznie dla ciebie!

Powiedz mi czy mam odejść
Powiedz mi!
Powiedz mi czy lubisz to, Houna
Bo szaleję za tobą, Houna
Kiedy nie jesteś moja!

Kiedy mnie gryziesz boleśnie
I przywiązujesz moje ręce
Kiedy rozdmuchuję jej grzywkę
Jej krzyki ciągną się po plaży
Podglądacze ciągle tego chcą
Ja chcę tylko Houna
Najpiękniejszą z pięknych sypialni
I miejsca dla trojga!

Powiedz mi czy mam odejść
Powiedz mi!
Powiedz mi czy lubisz to, Houna
Powiedz mi!
Powiedz mi! Nie, nie zakocham się
Powiedz mi!
Powiedz mi czy lubisz to, Houna
Bo szaleję za tobą, Houna
Kiedy nie jesteś moja!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Aaaa dziękuję dziękuję dziękuję!