08 sierpnia 2010

Christophe Maé - Mon paradis



W mojej skórze jesteś taka jak ja
Więc obiecaj mi, że dasz mi dziecko
Nawet na plecach jeśli tak wolisz
A ja będę najlepszym kochankiem
Jak chęć okrążenia
Z boku naszej miłości

Chodź do mnie, dam ci schronienie
Schowamy się pod prześcieradłem i posłuchamy deszczu
Chodź do mnie, dam ci schronienie
Zobaczysz mój raj

Ucieknij mi, a ja pójdę za tobą moje alter ego
Więc obiecaj mi, że zostaniesz ze mną na 100 lat
Nie kocham fałszywie, ale na całe życie
I widzę nas jako staruszków
Jak chęć okrążenia
Z boku naszej miłości

Chodź do mnie, dam ci schronienie
Schowamy się pod prześcieradłem i posłuchamy deszczu
Chodź do mnie, dam ci schronienie
Zobaczysz mój raj

I zrobimy
Dam dam dam

Jak chęć okrążenia
Z boku naszej miłości
Jak chęć kupienia biletu w jedna stronę
Z tobą, kochanie

Chodź do mnie, dam ci schronienie
Schowamy się pod prześcieradłem i posłuchamy deszczu
Chodź do mnie, dam ci schronienie
Zobaczysz mój raj

I zrobimy
Dam dam dam

Brak komentarzy: