05 sierpnia 2010

Christophe Willem - Berlin



Noc obnaża
Moje wypukłe ciało
Berlin mnie wzywa
Wypić koktajl
Dyskoteka
Berlin mnie wzywa

Miłość
Jest w stu miejscach
Gdzie indziej mnie woła
Kocham tylko ciebie
Ale to jest silniejsze ode mnie
Gdzie indziej mnie woła
Berlin mnie woła

Niebezpieczna to podróż
Gdy wszystko ginie
We wszechświecie
Zapominam twoją twarz
I zatracam się
W kosmosie

Moje gdzie indziej jest tutaj
Berlin mnie rozpala i zapominam się
Ona śledzi mnie
Gdziekolwiek nie pójdę

Daleko od ciebie
Pewnej nocy
Berlin mnie wzywa
I oślepia
I zachęca
Gdziekolwiek nie pójdę

Niebezpieczna to podróż
Gdy wszystko ginie
We wszechświecie
Zapominam twoją twarz
I zatracam się
W kosmosie


Berlin chce mnie
Całuję
Obcy język
Noc się poci
Chcę żeby mną oddychano
Ubóstwiam
Mój piękny Berlin

Moje gdzie indziej jest tutaj
Berlin mnie rozpala i zapominam się
Ona śledzi mnie
Gdziekolwiek nie pójdę


Niebezpieczna to podróż
Gdy wszystko ginie
We wszechświecie
Zapominam twoją twarz
I zatracam się
W kosmosie

Brak komentarzy: