10 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Encore du temps



Być kochaną
Tak jak ja cię kocham
Wydawało się starczać
Zapomniałam nawet
Powiedzieć ci o tym

Pozwól mi spróbować
Jeśli mamy jeszcze czas
Jeśli został ci jeszcze czas
Przynajmniej spróbować
Powiedzieć to inaczej
Lub po prostu daj mi

Jeszcze czas
Jedną chwilę
Na to
Daj mi czas
Tyle czekałam na to,
Czego się nie mówi głośno

Jeśli "kocham cię"
Starczyło
Żebym czekała
Jednak mogłabym
Czasami to usłyszeć

Pozwól mi zatęsknić
Tam gdzie mnie nie ma
Tam gdzie nie idę
Przynajmniej zatęsknić
Powiedzieć to tylko raz
Lub dać ci...

Jeszcze czas
Jedną chwilę
Na to
Daj mi czas
Tyle czekałam na to,
Czego się nie mówi głośno

Jeszcze czas
Jedną chwilę
Pozwól mi spróbować
Lub pozwól zatęsknić
Nie zapomnieć,
Że trzeba ci dać...

Jeszcze czas
Jedną chwilę
Na to
Daj mi czas
Tyle czekałam na to,
Czego się nie mówi głośno

Daj mi
Jedną chwilę

Brak komentarzy: