09 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Je serai lui



Zobaczyłam dzień przez cień krat
Córka mordercy - urodziłam się skazana
Dobre wróżki odwróciły się ode mnie
Tam, skąd pochodzę, nie ma nic dla mnie
Ten dzień zostawił ślad na mej skórze
Moje imię powinno się wymazać

Dobrze więc... Niech taniec porwie moje życie
A ja będę go śledzić
Bez względu na to, co inni myślą
Dobrze więc... Niech taniec połączy mnie z nim
A ja pójdę jego śladem
Pomimo tego, co będą mówili

Wybieram jesień, mimo że u mnie wiosna trwa
Różnica pozwala nam istnieć
Zapomnę jak się kocha, by on kochał mnie
Skoro lepiej w marzeniach tkwić

Dobrze więc... Niech taniec porwie moje życie
A ja będę go śledzić
Bez względu na to, co inni myślą
Dobrze więc... Niech taniec połączy mnie z nim
A ja pójdę jego śladem
Pomimo tego, co będą mówili

A więc będę jego
A więc będę twa

Brak komentarzy: