13 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - J'en appelle



Daj mi władzę i chwałę
Zesłane ze światłem lub mrokiem
Daj mi siłę i moc
I weź wszystko czego pragniesz
Amen

Zwracam się do sił wszechświata
Zwracam się do trzewi ziemi
Zwracam się do tajemniczych gwiazd
Zdaję się na ciebie
Zdaję się na ciebie

Daj mi inne wierzenia
Niech z popiołu powstanie nadzieja
Daj mi drugą szansę
Naucz mnie, co odpowiadać ciszy
Amen

Zwracam się do sił wszechświata
Zwracam się do trzewi ziemi
Zwracam się do tajemniczych gwiazd
Zdaję się na ciebie
Zdaję się na ciebie

Zdaję się na ciebie

Daj mi inne wierzenia
Niech z popiołu powstanie nadzieja
Daj mi drugą szansę
Naucz mnie, co odpowiadać ciszy
Amen

Zwracam się do sił wszechświata
Zwracam się do trzewi ziemi
Zwracam się do tajemniczych gwiazd
Zdaję się na ciebie

Zwracam się do sił wszechświata
Zwracam się do trzewi ziemi
Zwracam się do tajemniczych gwiazd
Zdaję się na ciebie
Zwracam się

Brak komentarzy: