16 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - La vie passe



Mijają mnie twarze
Mija mnie przeszłość
Tyle marzeń, które są tylko wytchnieniem
Odrzuciłem je
Kiedy jeszcze mogłem marzyć

Widziałam jak odzierają mnie ze złudzeń
Które nigdy nie powrócą
Widziałam wyprawy
Kończyły się klęską
Zanim jeszcze się zaczęły

Życie mija
A ja nie widziałem prawie nic
Życie mija
Pożyczałem je miast brać
Mija czas
Nie umiałem go zatrzymać
By nie zapomnieć jak się kocha

Opierałem się obcym słowom
Które miałem mieć w ustach
Czy warto być odważnym
Nie zapisywać kolejnych kart
I nigdy nie być zadowolonym

Życie mija
A ja nie widziałem prawie nic
Życie mija
Pożyczałem je miast brać
Mija czas
Nie umiałem go zatrzymać
By nie zapomnieć jak się kocha

Nie chcę wierzyć
Nie chcę wierzyć
Że droga jest zamknięta
Chcę przeczuć gdzie mam iść
Mieć prawo jak każdy człowiek
Do porzucenia wszystkiego jednego dnia

Życie mija
Goni czas
Życie mija
A ja nie widziałem prawie nic
Wszystko znika

Życie mija
A ja chcę przeżyć je
Życie mija
Chcę widzieć jak je bierzesz
Goni czas
Zdołasz go zatrzymać
Staje czas
Ale będę kochać cię
Żyje mija
I mijać może
Życie mija
I chciałbym spędzić je z tobą

1 komentarz:

Patyczek pisze...

Sugeruję poprawić filmik, aktualny wygasł. :(