10 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Mon essentiel



Wiem, że mnie kochasz
Czuję przenikający dreszcz
I chcę go czuć każdego dnia
Przeniosę góry by jeszcze się zbliżyć
Nasze pożądanie przeplata się
Twoje pragnienie oplata mnie
Chodź, nic nas nie powstrzyma
Wszystko zależy od nas

Uczynię z ciebie mą najdroższą
Sprawiasz, że odradzam się wśród ludzi
Uczynię z ciebie mą najdroższą
Tą, którą pokocham ponad życie
Jeśli zechcesz byśmy się poznali
Jeśli zechcesz byśmy się poznali

Wiesz, że cię kocham
Znasz słowa, których nie wypowiadam
Te, które są wyznaniem
Chcę byś mi uwierzyła
Byśmy pokonali pustkę
Moja przyszłość jest w twojej dłoni
Moja przyszłość należy do ciebie
Wiedz, że tylko jeden gest
Zawiedzie nas jeszcze dalej

Uczynię z ciebie mą najdroższą
Sprawiasz, że odradzam się wśród ludzi
Uczynię z ciebie mą najdroższą
Tą, którą pokocham ponad życie
Jeśli zechcesz byśmy się poznali
Jeśli zechcesz byśmy się poznali
Jeśli zechcesz byśmy się poznali...

Uczynię z ciebie mą najdroższą
Mą najdroższą
Jeśli zechcesz byśmy się poznali
Byśmy się związali

Brak komentarzy: