10 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Ou ca mene quand on s'aime?



Można przyjść na świat z zamkniętymi oczyma
Nie widząc nic przed sobą, nic nie zmieniając
Jednak starczy dać się ponieść przypadkowi
By zbudzić się, zmienić swój los

Naucz mnie czego mogę chcieć od życia
Pokaż mi drogę do ukochanej

Nie wiesz gdzie miłość wiedzie cię
Tak wiele nas dzieli i przypomina o różnicach
Nie wiedz gdzie miłość wiedzie cię
Czy tylko śmierć rozdzieli nas na zawsze?

Będę twoją zbroją, by móc cię chronić
Żebyś w końcu odetchnął, byś wolny był

Naucz mnie co mam zrozumieć
Lub żyć tęsknotą za swą dama serca

Nie wiesz gdzie miłość wiedzie cię
Tak wiele nas dzieli i przypomina o różnicach
Nie wiedz gdzie miłość wiedzie cię
Czy tylko śmierć rozdzieli nas na zawsze?

Dwa światy dzieli ocean

Są oddalone, a jednak...

Czy można mi wybaczyć, że chcę jeszcze wierzyć w to?

Naucz mnie tego, co mężczyzna musi wiedzieć

Tak wiele nas dzieli i przypomina o różnicach
Nie wiedz gdzie miłość wiedzie cię
Czy tylko śmierć rozdzieli nas na zawsze?

Nie wiedz gdzie miłość wiedzie cię
Nasze drogi połączą się i wskażą podobieństwa

Brak komentarzy: