11 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Pour arriver a moi



Wierzymy w to, co widzimy
Wcielamy się w rolę
Jaką należy przyjąć
Dla tych nielubianych
Którzy ciągną nas na dno
Którzy kłaniają się by nas obezwładnić

Są tu by się kręcić
Lewitują w swoim świecie
I chcą odrzeć mnie

Z tego, co mam w sobie
Tego, co mam w sobie
Ale kto może wiedzieć
Przez co musiałem przejść
By być w końcu sobą
Być sobą
I zrozumieć
Ile zostało do zrobienia

Pośród spojrzeń
Które są jak lustra
Widzę gotowy obraz
Władza w moich rękach
Jest aż do znudzenia
Tak wiele może władca

Są tu by się kręcić
Lewitują w swoim świecie
I chcą odrzeć mnie

Z tego, co mam w sobie
Tego, co mam w sobie
Ale kto może wiedzieć
Przez co musiałem przejść
By być w końcu sobą
Być sobą
I zrozumieć
Ile zostało do zrobienia

I docierając tu
Starając się przypodobać
Wierzyć swoim oczom
Centrum wszechświata

Sam
Tak ma być
Żyjemy, umieramy
Ostatnie tchnienie wydam
Sam
Ponad wszystkimi
Ponad błędami
Tworzę swą chwałę
Sam

Brak komentarzy: