09 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Qu'avons nous fait de vous



Powiedz mi, powiedz, że mnie słyszysz
A przynajmniej mnie widzisz
Powiedz, że mamy jeszcze czas
Powiedz czemu czuję chłód
A ty, co możesz odpowiedzieć
Na życie, które ulatuje
I te, które już się skończyły
Czy tego właśnie chcesz?
Powiedz, że też płaczesz
Mimo że jesteś wszechmogący
Że też tego nie pojmujesz
Że to cię przeraża

A my... Cośmy ci zrobili?
Jeśli to prawda, co nam się mówi
Że jesteś miłością
Co z tego dziś pozostało?
Cośmy ci zrobili?
Jeśli to prawda, czego się nauczyliśmy
O tych słowach miłości
Cośmy z tym zrobili od tego czasu?

Czuję ból, po prostu czuję ból
W najgłębszej części mnie
A ty, jeśli mnie słyszysz
Czy ty też czujesz chłód?
Powiedz mi, że nie odpowiadasz
Za to, co oni robią w Twoim imieniu
Że są do końca pomyleni
Gdy zabrakło Ciebie tu

A my... Cośmy ci zrobili?
Jeśli to prawda, co nam się mówi
Że jesteś miłością
Co z tego dziś pozostało?
Co zrobiliśmy z nami?
Jeśli to prawda, czego się nauczyliśmy
O tych słowach miłości
Cośmy z tym zrobili od tego czasu?
Cośmy z tym zrobili od tego czasu?

Brak komentarzy: