10 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - A qui la faute?



Kto chciałby na moim miejscu być
Kto wiedziałby jak stawić czoła
Tej roli, która mnie przeraża?

Sędziowie i wspólnicy udział mają
Na pewno na tym skorzystają
By móc grać za plecami

Każdy ma swoje miejsce
Każdy ma swój los

Nie trudźcie się
By mnie znaleźć
Nie, nie trudźcie się
By mi proponować
Wiązać z waszymi snami
Jestem stworzony do lenistwa
I tylko to robię dobrze

Nie mam ochoty
Kiwnąć palcem
Nie, nie mam ochoty
Ruszyć się
Ani coś powiedzieć
Jestem po to by świętować
Królem nie będę, nie

Ha, ha , ha, Czyja to wina?
Życie jest zbyt poważnie - nie nudźcie nim mnie
Ha, ha, ha, Czyja to wina?
Nie, nie, na pewno nie moja, nie

Nie, nie zastąpię go
I nie nudźcie już mnie
Nie mam czym się chwalić
Jestem po to by świętować
Królem nie będę, nie

Ha, ha , ha, Czyja to wina?
Życie jest zbyt poważnie - nie nudźcie nim mnie
Ha, ha, ha, Czyja to wina?
Nie, nie, na pewno nie moja, nie
Ha, ha, ha, Czyja to wina?
To jest zbyt kuszące by opierać się
Ha, ha, ha, Czyja to wina?
Nie, nie, na pewno nie moja, nie

Jestem jaki jestem
Żyję tak jak żyję
Robię to, co chcę
Żyję po swojemu
To, co mi mówicie
Nie cieszy mnie ani trochę

Ha, ha , ha, Czyja to wina?
Życie jest zbyt poważnie - nie nudźcie nim mnie
Ha, ha, ha, Czyja to wina?
Nie, nie, na pewno nie moja, nie

Brak komentarzy: