11 sierpnia 2010

Le Roi Soleil - Un geste de vous



Gdybym była zjawą
W jakiej postaci chciałbyś mnie widzieć?
Mogę być do niej podobna
Albo pokazać jej przeciwieństwo

Gdyby była ulotnym snem, który chciałeś posiąść
Byłaby cieniem z przeszłości czy może przyszłością?

Jeden gest, bez słów i pójdę za tobą
Spójrz mi w oczy raz, a zapomnę o przeszłości
Nie zdradzając się uśmiechem
Udawać, że to nic
Jeden gest między nami
Tylko tyle musisz wiedzieć
By mnie zdobyć
By mnie zdobyć

Gdybym była zjawą
Miałbyś odwagę by się zbliżyć?
Mogę być sobą, jeśli chcesz,
Lub pozostać obca dla ciebie

Gdybym wilkiem była, którego ty chcesz
Odważyłbyś się to zrobić nie mówiąc mi nic?

Jeden gest, bez słów i pójdę za tobą
Spójrz mi w oczy raz, a zapomnę o przeszłości
Nie zdradzając się uśmiechem
Udawać, że to nic
Jeden gest między nami
Tylko tyle musisz wiedzieć
By mnie zdobyć
By mnie zdobyć

Jakiego chcesz mnie widzieć?

Innego

Co ty o mnie wiesz?

On jest w roli swej

Jestem inny

I to wiesz

Przyszłabyś do mnie?

On jest w roli swej
Jeden twój gest

Jeden gest, bez słów i pójdę za tobą
Spójrz mi w oczy raz, a zapomnę o przeszłości
Nie zdradzając się uśmiechem
Udawać, że to nic
Jeden gest między nami
Tylko tyle musisz wiedzieć
By mnie zdobyć
By mnie zdobyć

Brak komentarzy: