20 sierpnia 2010

Shy'm - Je sais



Wiem, że nie jestem zawsze łatwa
I wiem, że czasami twoje życie staje się trudniejsze
Wiem, że ciężko ci być sobą
Ale przede wszystkim wiem, że to nie tak

Hej, hej, co się dzieje?
Pokrzycz sobie, ale powiedz mi
Dlaczego chcesz mnie zabić spojrzeniem?
Sięgnąłbyś dna?
Krzycz całym sobą
Wiem, że doprowadzam cię do szału
Ale to ci raczej zrobi dobrze, hm?

Wiem, że czasami masz dość
I wiem, że mogłabym ci tego oszczędzić
Wiem, że mnie kochasz, że kochasz mnie tak
Ale wiem, że wychodzisz z siebie dla mnie

Hej, hej, co się dzieje?
Pokrzycz sobie, ale powiedz mi
Dlaczego chcesz mnie zabić spojrzeniem?
Sięgnąłbyś dna?
Krzycz całym sobą
Wiem, że doprowadzam cię do szału
Ale to ci raczej zrobi dobrze, hm?

Ale powiedz mi
Ty - wielki i silny
Mężczyzno, któremu nikt do pięt nie dorasta
Kamienne serce
Żelazne ramiona, które tak łatwo mnie podnoszą
Co się stało?
Co się stało, kochanie?
Co się stało?
Co się stało?

Hej, hej, co się dzieje?
Pokrzycz sobie, ale powiedz mi
Dlaczego chcesz mnie zabić spojrzeniem?
Sięgnąłbyś dna?
Krzycz całym sobą
Wiem, że doprowadzam cię do szału
Ale to ci raczej zrobi dobrze, hm?

Brak komentarzy: