09 września 2010

By umilić czytanie...



Tak sobie pomyślałam, że fajnie by było oglądać/słuchać muzyki podczas czytania tłumaczeń. Dlatego też w ciągu kilku dni na blogu przy każdym (mam nadzieję) poście pojawi się video pożyczone z serwisu youtube.com.
Wstawianie zaczęłam od najstarszych postów.

Niektóre tłumaczenia trochę przerabiam pod muzykę jak mam czas i wenę. Tak więc jeśli zdarzy się, że jakiś frankofon tutaj zabłądzi i zacznie się czepiać, że tłumaczenie odbiega trochę od oryginału, niech znajdzie tą notkę i ją przeczyta.

Przy okazji korzystam z okazji i zamieszczam moją ulubioną piosenkę. :)

P.S. Klipy są moimi subiektywnymi wyborami i niekoniecznie jest to wersja oryginalna. Np. "SOS d'un terrien en detresse" w oryginale śpiewa Daniel Balavoine, a ja wolę wersję Gregory'ego Lemarchala na żywo dlatego też ta wersja jest na blogu.

P.S. 2 Wszystkie posty mają już klipy.

Brak komentarzy: