16 września 2010

Christophe Maé - Mon pere spirtuel



Tak dobry, tak silny
Chyba był nieśmiertelny
Martwy czas płynie wolno
Ten świat jest okrutny - mówię wam
Rozmowy zbyt ciężkie,
Zbyt wiele przygód w jednym życiu
Ciężkie są nasze dni
Wszystkich, którzy żyją dziś
Wszystkich, którzy żyją dziś

Kiedy przyjdzie mój dzień
Pójdę spocząć w pokoju prosto do nieba
U boku mojego duchowego ojca

Chciał wyrazić tyle pięknych myśli
Życie jest zbyt krótkie
Ale ma tylu spadkobierców
Nigdy nie widziany, ale tak słuchany
I to właśnie on nawiedza mnie
W noc i dzień, nawiedza moje najskrytsze myśli
Dla niego ten utwór dedykuję

Kiedy przyjdzie mój dzień
Pójdę spocząć w pokoju prosto do nieba
U boku mojego duchowego ojca

Kiedy przyjdzie mój dzień
Pójdę spocząć
U boku mojego duchowego ojca
Pójdę spocząć
U boku mojego duchowego ojca

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

śledze twojego Bloga i odwaliłaś kawał dobrej roboty, zauważyłam, że masz tu nie tylko tłumaczenia z Musicali, ale i solowych projektów. Polecam ci
On Ne Garde Rien Christophe Maé
Urzekła mnie ta piosenka, a chętnie przeczytałabym twoje tłumaczenie.