21 września 2010

Christophe Maé - On ne garde rien



Boli mnie, że muszę ci powiedzieć, że nie wiem
Boli mnie, że wierzę, że tak będzie lepiej
Boli mnie, że mówię ci, że nie mam ci za złe
Boli mnie, że nie ma cię już przy mnie

Wiesz lepiej niż ktokolwiek
Że nigdy nie jesteśmy pewni tego, co dajemy
Nie zachowaliśmy nic
Niech Bóg mi wybaczy
Gdy ściskam życie za ręce
Nie zachowaliśmy nic
Nic z tych chwil, które zatarł czas
Nic z tych chwil, których nie zastąpi nic
Ani uczuć, którym trzeba stawić czoła

Boli mnie, że muszę ci powiedzieć, że nie wybrnę z tego
Boli mnie, że wciąż wierzę, że wrócisz
Boli mnie, że muszę ci powiedzieć, że czekam na ciebie
Boli mnie, że nie słyszysz mojego wołania

Wiesz lepiej niż ktokolwiek
Że nigdy nie jesteśmy pewni tego, co dajemy
Nie zachowaliśmy nic
Niech Bóg mi wybaczy
Gdy ściskam życie za ręce
Nie zachowaliśmy nic
Nic z tych chwil, które zatarł czas
Nic z tych chwil, których nie zastąpi nic
Ani uczuć, którym trzeba stawić czoła

Został tylko wiatr
I nieruchomy czas
Zatrzymał to, co kochaliśmy
Nic nie wywołuje już uczuć
To jak ślepa uliczka
Nic, nic, nic...

Brak komentarzy: