17 września 2010

Christophe Willem - Double je



Kiedy będę duży zostanę jednym z Bee Gees
Albo pilotem Formuły 1
Teraz przebieram się czekając
I wszystko dobrze na mnie leży
Czerwień, czerń
Błękit, nadzieja
I ja

Chcę się widzieć we wszystkich kolorach

Tak to jest, co ja mogę?
Tak to jest, co ja mogę?
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
Tak to jest, co ja mogę?
Tak to jest, co ja mogę?
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)

Tak
Kiedy będę duży, wszystko będzie proste
W końcu będę wiedział kim jestem
Ale czekając chodzę
To prawda
Okradam się i uciekam

Płaczę
Śmieję się
Boję się
Zazdroszczę
Wiem, że zobaczę się we wszystkich kolorach

Czyja to wina?
Jestem jednym i drugim
Podwójne oblicze
Czyja to wina?
Jestem jednym i drugim

(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
Tak to jest, co ja mogę?
Tak to jest, co ja mogę?
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
Co mogę zrobić po wszystkim?
Co mogę zrobić po wszystkim?
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
(Musisz wiedzieć, czego chcesz)

Kiedy będę duży, powiemy to sobie
Będę sprzedawał w sklepie
Słucham i przebieram się
Śpiewając pod prysznicem

(Musisz wiedzieć, czego chcesz)
Kiedy będę duży zostanę gwiazdą
Boję się, śmieję się
Boję się, zazdroszczę
Wiem, że zobaczę się we wszystkich kolorach

Czyja to wina?
Jestem jednym i drugim
Podwójne oblicze
Czyja to wina?
Jestem jednym i drugim

Musisz wiedzieć, czego chcesz
Tak to jest, co ja mogę?
Musisz wiedzieć, czego chcesz
Co mogę zrobić po wszystkim?
Musisz wiedzieć, czego chcesz

Musisz wiedzieć, czego chcesz

Kiedy będę duży, powiemy to sobie
Będę sprzedawał w sklepie
Czekam i przebieram się
Śpiewając pod prysznicem

Musisz wiedzieć, czego chcesz
Tak to jest, co ja mogę?
Musisz wiedzieć, czego chcesz
Tak to jest, co ja mogę?

Kiedy będę duży zostanę gwiazdą

Brak komentarzy: