31 grudnia 2010

2011

Z okazji nadchodzącego Nowego Roku życzę Wam dużo szczęścia, zdrowia, miłości oraz spełnienia marzeń. Wiem, że to banalne, ale nie wiem czego mogę Wam jeszcze życzyć. Słońca każdego dnia, Przyjaciół przez wielkie P i żeby ten blog Wam był nadal potrzebny?

Postanowiłam podsumować trochę moją pracę przez te dwa lata (od listopada 2008). A więc:

*W 2008 roku przetłumaczyłam 15 piosenek - wiadomo początki są trudne.
*W 2009 roku ta liczba wzrosła do 99.
*W tym roku zrobiłam 98 piosenek w tym poprawiłam 15 pod melodię. Nie obeszło się też bez przykrych wydarzeń kiedy ktoś kradł tłumaczenia z bloga.

RAZEM: 212

Najpopularniejszymi artystami (i zarazem moimi ulubionymi) są:
1. Emmanuel Moire i Mozart l'Opera Rock - po 27 piosenek.
2. Christophe Mae - 25 piosenek.
3. Le Roi Soleil - 20 piosenek.
4. Gregory Lemarchal - 12 piosenek.
5. Florent Mothe - 9 piosenek.


Rok 2011 zapowiada się świetnie jeśli chodzi o francuską muzykę! Wyjdzie nowy album Emmanuela Moire, szykują się dwa musicale (Dracula, l'amour plus fort que la mort Kamela Ouali oraz Les amants de la Bastille duetu Dove Attia i Alberta Cohen). No i w końcu skończę napisy! ;)

Bonne Annee!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wspaniała statystyka ;) Jeżeli mogę ci coś zasugerować to mogłabyś przetłumaczyć tą piosenkę Shy'm - Prendre L'air . Pozdrawiam ;)
http://des-mots-magiques.blog.onet.pl/

Anonimowy pisze...

Umieściłam adres twojego bloga. A tak w ogóle to nawet nie wiedziałam , że to twoje tłumaczenie ;p

Anonimowy pisze...

Kolejna płyta Manu... Już się rozpływam z zachwytu !!! :*