12 grudnia 2010

Dracula, l'Amour plus fort que la mort - 1, 2, 3



Ja nie jestem tchórz,
Ale nie całuję twych ust
Wolę by wyssali mnie
Niż powiedzieć ci "je t'aime"
Raj - nie znam go
Ale wachlując rzęsami
Przyzwyczajam się
Podobam wam się

1 2 3
Tak to ty
Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się
1 2 3
Nie to nie ty
Ekspert martwi się
Pozwól mi bawić się

Jestem wolna jak ptak
Wykorzystuję fakt, że podniecam was
Wybór trudny jest
Chłopców łatwych w garści mam
Uczuć nie mam wcale
Zazdrość dam - ja to walę
Wykorzystuję urok mój
I nieposłuszna jestem znów

1 2 3
Tak to ty
Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się
1 2 3
Nie to nie ty
Ekspert martwi się
Pozwól mi bawić się

Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się
Ale zostawcie Lucie,
Pozwól mi bawić się
Ale zostawcie Lucie,
Chyba podoba się wam
Ale zostawcie Lucie,

1 2 3
Tak to ty
Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się
1 2 3
Nie to nie ty
Ekspert martwi się
Pozwól mi bawić się

Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się
Ale zostawcie Lucie,
Potrzebuje podobać się

Brak komentarzy: