25 lutego 2011

Julien Dore - Les bords de mer



Siedząc na tarasie
Wypiłem filiżankę
A ty przeszłaś z kimś

Przepłukałem oko
Pyszną łzą
Płacę wodą
Sypialnia z jednym łóżkiem
W Palavas

Morza brzeg
W melancholię wprowadza mnie
Bez twoich minek
Morza brzeg
Obrazem jest
Gdzie wszystko jest doskonałe

Sporty wodne
Sztuczne ognie
Jakie to ładne
Jakie to gówniane

Leci samolot
A za nim jest napisane
"Ariane kocham cię"
Dla ciebie wszystko tonie
Ja w swoim bagnie

Morza brzeg
W melancholię wprowadza mnie
Bez twoich minek
Morza brzeg
Obrazem jest
Gdzie wszystko jest doskonałe

A ty biegniesz z nim
Jak w Malibu
W zwolnionym tempie
Aż stracę cię z oczu
Czasem lepiej odlecieć
Ale nie jesteś oszczędna

Jak w Malibu
Suka/Plaża*

Siedząc na tarasie
Wypiłem filiżankę
A ty przeszłaś z kimś

Biorę w ramiona
Identyczną blondynkę
Stawiam krzyżyk
Robię minę
I mam cię gdzieś

Morza brzeg
W melancholię wprowadza mnie
Bez twoich minek
Morza brzeg
Obrazem jest
Gdzie wszystko jest doskonałe

*W tekście jest napisane "Bitch" (suka), ale nie wiem czy to poprawna wersja, więc potraktowałam to jako pomylenie homonimów bitch i beach.

1 komentarz:

Patyczek pisze...

Dziękuję serdecznie! :))