26 lutego 2011

Marc Lavoine & Francoise Hardy - Chere amie



Często myślę o tobie
Mimo to kocham wciąż
Białe łodzie na morzu
Które los wiedzie

Często tęsknię za tobą
Ale odchodzę mimo to
Ulatuje wiatr
Co ból przynosił nam

Przyjacielu mój
Wysyłam ci tych kilka słów
Byś wiedział, że jest brzydko dziś
I że boli mnie samotność
Odkąd straciłam cię
Płatki kwiatów załączam znów
I moje serce wkładam tu
Przepraszam cię tak jak umiem

Często śnię o tobie
Pamiętam wszystko
Na czas budzę się znów
Ale wszędzie widzę twą twarz

Często czekam na ciebie
Spotkanie wymyślam nam
Nie miałaś czasu dla mnie
Ani minuty dla siebie

Przyjacielu mój
Wysyłam ci tych kilka słów
Byś wiedział, że jest brzydko dziś
I że boli mnie samotność
Odkąd straciłam cię
Płatki kwiatów załączam znów
I moje serce wkładam tu
Przepraszam cię tak jak umiem

Brak komentarzy: