24 lutego 2011

Marc Lavoine - Toi mon amour



Ty, kochanie, ciężkie serce masz, kochanie
Czy wciąż kochasz mnie, na zawsze
Stworzony dla ciebie jestem, kochanie
Myślę o tym całe dnie
Choć w miłość nie wierzę już

Tylko na twój jeden znak
Za tobą polecę w dal
Wcześniej ignorowałem to
A ty wiedziałaś więcej niż ja

Za miłość znów
Zrywamy jabłko miłości, kochanie
Nawet gdy szarość wkrada się w nasze dni
Moje serce dla ciebie bije wciąż
Moje ciało ciebie chce w każdy dzień
Choć w miłość nie wierzę już

Tylko na twój jeden znak
Za tobą polecę w dal
Wcześniej ignorowałem to

A ty wiedziałaś więcej niż ja


Ty, kochanie, ciężkie serce masz, kochanie
Czy wciąż kochasz mnie, na zawsze

Tylko na twój jeden znak
Za tobą polecę w dal
Wcześniej ignorowałem to

A ty wiedziałaś więcej niż ja
Wcześniej ignorowałem to
A ty wiedziałaś więcej niż ja


Ty, kochanie, ciężkie serce masz, kochanie
Czy wciąż kochasz mnie, na zawsze

Brak komentarzy: