31 marca 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - En Transe...ylvanie



W Trans... ylwanii
Trwoga maluje się
By sięgnąć piekła choć raz
Miejsce w raju odsprzedałem
Krew to życie
Które mi odebrałeś
By przypodobać się wszystkim
Nie zaślubiłem się z Maria Dziewicą

Trzy pokoje do obsłużenia mam
Strasznie mnie to gryzie
Daleko mi do bycia nowicjuszem - to wada ma
Ale trzeba umieć anioła grać

Smutno mi, gdy boisz się
Piękna sikorko
Pozwól żyć szlachetnym świętym
Ja mam kły i trochę czułości chcę

W Trans... ylwanii
Trwoga maluje się
By sięgnąć piekła choć raz
Miejsce w raju odsprzedałem
Krew to życie
Które mi odebrałeś
By przypodobać się wszystkim
Nie zaślubiłem się z Maria Dziewicą

Konam w agonii
Michała Anioła
Gubisz się w przeszłości i jej obietnicach
Ja to zmienię

Góry są zdradliwe
Typy spod ciemnej gwiazdy też mają gust
Bo wiesz: jak mówisz stacja benzynowa
To znaczy: tankowanie*

W Trans... ylwanii
Trwoga maluje się
By sięgnąć piekła choć raz
Miejsce w raju odsprzedałem
Krew to życie
Które mi odebrałeś
By przypodobać się wszystkim
Nie zaślubiłem się z Maria Dziewicą

*Dziwnie brzmi, co? Ale to nie moja wina. ;) To coś w stylu "Jak powiesz A, to musisz powiedzieć B."

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Już się pojawił oficjalny teledysk, więc postanowiłam Ci wysłać link :)

http://www.wat.tv/video/clip-en-transe-ylvanie-gregory-3klrh_387td_.html

Pozdrawiam
Ola Ch.

Anonimowy pisze...

Fajnie, że już zrobiłaś tłumaczenie. Bardzo lubię ten utwór :P
Agata

Anonimowy pisze...

Fajnie ,że zajęłaś się tłumaczeniem tej piosenki ;)
A co do jego teledysku to niedawno powstał i moim zdaniem nie jest zachwycający ;p
Pozdrawiam /d-m-m/

petite-melodie pisze...

Widziałam teledysk i nie zachwyca mnie, ale nie będę go wstawiać tutaj dopóki nie pojawi się na YT (nie lubię wata). Ogółem ten musical mnie nie zachwyca i utwierdzam się w przekonaniu, że Kamel bez D&A się kończy...

Cacophonie pisze...

Naprawdę? A ja jestem musicalem oczarowana do tego stopnia, że nawet planuję się na niego wybrać. Widziałam multum zdjęć z 'przedpremierówki' i najróżniejszych filmików i stwierdzam, że Kamel jest w świetnej formie i jego genialna ręka jest widoczna na każdym kroku. Teledyski, prawda, zostawiają wiele do życzenia, ale zdjęcia ze sceny mnie zachwyciły. Ale chacun son goût, prawda?
I oczywiście do stóp padam za przetłumaczenie piosenki. (;

petite-melodie pisze...

Chacun a son gout i dlatego nie krytykuję tylko stwierdzam, że mi się nie podoba. Kamel jest świetnym choreografem i jestem pewna, że choreografia będzie najmocniejszą stroną spektaklu, ale jeśli chodzi o resztę to obawiam się, że trochę się pogubił. Może jeszcze scenografia będzie WoW jak w Cleo. Od samego początku mam mieszane uczucia co do tego spektaklu. Zaczynając od samego tematu (bo dla mnie wyznacznikiem Draculi jest Oldman w filmie Coppoli i nawet Pelletier mnie nie przekonał), przez zapowiedziany spektakl podobny do historii ze "Zmierzchu" (!!!) i niezbyt ogarniętą muzykę (pop w "1,2,3", rock w "Les forces du mal" i hardrock prawie metal w "En Transe...ylvanie"... Chociaż lepsze to niż disco znad Nilu...) kończąc na zbyt dużej, mało ciekawej żeby nie powiedzieć bezbarwnej trupie (nie wiem jaki Kamel miał zamysł tworząc dodatkowe postacie i czemu będą one służyć... Nie podoba mi się też zbyt młody Dracula - osobiście bym na niego nie poleciała. Minę przefarbowałabym na coś ciemniejszego. Jedynie Johnatan jest odpowiednio pizdusiowaty, a Lucy jest moją ulubioną postacią jak na tę chwilę). Co do teledysków - lubię ten do "1,2,3"...Zdecydowanie wolę musicale D&A, bo wiem, że cokolwiek zrobią to będzie oryginalne i świetne.