05 kwietnia 2011

Autant en emporte le vent - Elle



Nie wszystkie kobiety
Są naszymi matkami, siostrami
Nie wszystkie kobiety
Oddają serca i ciała
Nie wszystkie kobiety
Marzą o takim samym szczęściu
Nie wszystkie kobiety
Śmieją się z męskich łez

Ja tak dobrze je znam,
Od dawna je okłamuję
Co zrobię z nią?
Jak żyć z nią?


Ona, ona
To wieczorny wiatr
Który oczyszcza moją pamięć
Ona, ona
Tylko dla niej
Oddam życie
Zaprzedam duszę diabłu
Żeby ona była dumna
Z miłości do mnie
W sekundę przemierzę świat
Żeby wpadła w moje ramiona
I życie mija mi na czekaniu


Nawet najgorszy łajdak, ostatni tchórz
Może być kochany przez nie i nie wiedzieć o tym
Kobiety nam wybaczają
A my je zdradzamy
Dlaczego porzucamy

Te, które idą za nami?
Ja tak dobrze je znam,
Od dawna je okłamuję
Co zrobię z nią?
Jak żyć z nią?

I życie mija mi na czekaniu

Ona, ona
Tylko dla niej
Oddam życie
Ona...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za tłumaczenie.
Agata