20 kwietnia 2011

Colonel Reyel - Toutes les nuits



Nie potrafię ci tego wyznać, ale podobasz mi się
Walczyłem z tym uczuciem,
Bez wątpienia to jest miłość
Kto by powiedział, że ją spotkam pewnego dnia?
Nie mam odwagi powiedzieć ci wprost
Korzystam z tej chwili by stopić lód
Moja duma mnie wkurza
W końcu nie jestem takim twardzielem
Musisz wiedzieć, że...

Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas

Całe noce myślę o tobie
Blisko ciebie

Widzę nas razem

Gdy zapada zmrok, jesteś moim snem
Wyobrażam sobie jak cię całuję
Bądź moją panią, naucz mnie, będę twoim uczniem
Dziewczyno chciałbym być tym jedynym, a ty chcesz być jedyną?
Jesteś jedyna i chcę z tobą żyć
Mam nadzieję, że nasza bajka nie skończy się
Pozwól mi wyznać, co czuję
Noszę cię w sercu dziewczyno

Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas
Całe noce myślę o tobie

Blisko ciebie

Widzę nas razem


Chciałbym przez wiele godzin cię pieścić.
Nigdy nie będę miał dosyć twojego zapachu i ciepła
Obiecuję, że nie powiem nigdy nic złego o tobie
Jestem gotowy wysilić się, podnieść poprzeczkę
Wiem, że nigdy nie przypuszczałaś
Że wyznam ci, o czym myślę
Walczę ze swoją nieśmiałością
Dziecino, dla ciebie będę śpiewał, że...

Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas

Całe noce myślę o tobie

Blisko ciebie

Widzę nas razem


Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas

Całe noce myślę o tobie

Blisko ciebie


Każdej nocy myślę o tobie
Pokazujesz mi życie i wywołujesz radość
Każdego dnia mieszkasz w moich marzeniach
To się nie zmieni
Musisz wiedzieć, że...

Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas

Całe noce myślę o tobie

Blisko ciebie
Widzę nas razem

Całe noce myślę o tobie
Całe noce myślę o nas

Całe noce myślę o tobie

Blisko ciebie

Brak komentarzy: