22 kwietnia 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - La derniere danse



Na mnie patrz
Nie widzisz już
Kim jesteśmy
Nic nie liczy się
Wygram dzisiaj
Twój ostatni dech
Cofnij się trochę
Z drogi zejdź
Blada jesteś
Między murami
Dłonie miłości wybijają godzinę śmierci

Przytul do mnie się
Ostatni ten raz
Za chwilę twoje serce się zatrzyma
Temperatura wzrasta, nie przestawaj
Nie bój się szczęścia

Ostatnie życzenie
Godzina też
Chciałabyś
By nic nie umarło
Wbijasz mi pal
W środek serca
Jestem bez szans
Podnieś się
Jeden taniec
Ostatni raz
Dłonie miłości wybijają godzinę śmierci

Przytul do mnie się
Ostatni ten raz
Za chwilę twoje serce się zatrzyma
Temperatura wzrasta, nie przestawaj
Nie bój się szczęścia

Mimo że odeszłaś
Wspomnienie mnie nawiedza
A ból oddala się
Oddala się, bo tańczę
Wciąż tańczę

Przytul do mnie się
Ostatni ten raz
Za chwilę twoje serce się zatrzyma
Temperatura wzrasta, nie przestawaj
Nie bój się szczęścia

I tańczymy, tańczymy
Do szaleństwa
Do szaleństwa

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

to jest z jakiegoś musicalu? :D

Kat

petite-melodie pisze...

Tak. "Dracula l'amour plus fort que la mort", którego premiera odbędzie się 30 września tego roku.