19 kwietnia 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - L'amour et son contraire



Mroczne zauroczenie
Powstrzymuję się od ataku
Im bardziej się bronię
Tym on mi ulega

Nieszczęśliwy zakręt
Bronię się przed złem
Im bardziej się uginam, szybciej umieram
A on mną rządzi

Niosę krzyż
Wiecznego pożądania
Oddam się niebiosom

Dobrze wiem
Jakiej miłości chcę
Przywiązanej do tradycji
Jestem miłością
I jej przeciwieństwem
Ale co powiedziałby ojciec
Gdyby mnie taką zobaczył
Między miłością
I nienawiścią

Proste zauroczenie
Takie wszystko jedno
Im bardziej się oddalam
Tym bardziej jestem wolna

Szybka myśl
Nie jestem idealna
Im więcej się modlę, płaczę
Tym większą mam nadzieję

Nie chcę nieść krzyża
Wiecznego pożądania
Oddam się niebiosom

Dobrze wiem
Jakiej miłości chcę
Przywiązanej do tradycji
Jestem miłością
I jej przeciwieństwem
Ale co powiedziałby ojciec
Gdyby mnie taką zobaczył
Między miłością
I nienawiścią

Jakiej miłości chcę
Bez zasad
Jestem miłością
I jej przeciwieństwem
Powiem ojcu
Żeby też taki był
Jestem miłością
I nienawiścią

Brak komentarzy: