05 kwietnia 2011

Gregory Lemarchal - Je suis en vie



Jutro, nie wiemy nigdy
Czy nadal jesteśmy tu czy już tam
Myślimy, że mamy jeszcze czas
Jutro, spodziewamy się wszystkiego
Stać się kimś lub oszaleć
Dziś dorastam

To podoba mi się coraz bardziej
Coraz mniej mnie to rani
Jakby miłość zesłała mi anioła

Jestem żywy
Życie jest bezcenne
Życie nie jest na sprzedaż
Jestem żywy
Oddycham i mam nadzieję
Że będziesz dla mnie czuła

Jutro wejdziemy w orbitę
Planety Ziemia
Być panem świata
To wydaje się być blisko wśród krzyków
Jutro będzie za późno
Jak poprosić o pomoc
Każdą czarną myśl
Wiem to
W końcu
Dziś

To podoba mi się coraz bardziej
I coraz mniej się tym przejmuję
Jakby moja dusza uchwyciła tę mieszankę

Jestem żywy
Życie jest bezcenne
Życie nie jest na sprzedaż
Jestem żywy
Oddycham i mam nadzieję
Że będziesz dla mnie czuła

Jestem żywy

Oddycham i mam nadzieję
Że będziesz dla mnie czuła

Brak komentarzy: