05 kwietnia 2011

Gregory Lemarchal - La-bas



Tam
Wszystko jest nowe i dzikie
Wolny kontynent bez krat
Tu, nasze sny są ściśnięte
Dlatego pójdę tam

Tam
Potrzebne jest serce i odwaga
Ale jestem młody - mogę wszystko
Jeśli masz siłę i wiarę
Złoto samo płynie do twych rąk
Dlatego pójdę tam

Nie idź tam
Tam spotkasz burze i wiry
Ogień, demony i zakręty
Czasami jesteś tak kruchy
Zostań wewnątrz mnie

Mamy tylko miłości do rozdania
Tyle szczęścia do spotkania
Chcę zobaczyć jak zostajesz mężem i ojcem
A ty marzysz o odejściu

Tu, wszystko jest zaplanowane wcześniej
I nic nie możemy zmienić
Wszystko zależy od miejsca urodzenia
A ja nie urodziłem się w czepku

Tam
Daleko od życia, od miasteczek
Zapomnę twój głos i twarz
Nie potrafię zamknąć cię w swoich ramionach
Uciekasz mi już tam

Będę miał swoją szansę, prawa
Nie idź tam
I dumę, której tu nie mam
Tam
Wszystko na co zasługujesz jest twoje
Nie idź tam
Tu inni narzucają swoje prawa
Tam
Może zgubimy się tam
Nie idź tam
Ale sam pogubię się jeśli zostanę tu
Tam
Życie nie daje mi wyboru
Nie idź tam
Ty i ja, będziemy tam albo nie
Tam
Wszystko jest nowe i dzikie
Nie idź tam
Wolny kontynent bez krat
Tam
Piękny tak że nie możemy sobie tego wyobrazić
Nie idź tam
Tu, nawet nasze sny są ograniczone
Tam
Dlatego pójdę tam
Nie idź tam
Nie pozostawiliście mi wyboru
Tam
Pogubię się jeśli zostanę tu
Nie idź tam
Dlatego idę tam

Brak komentarzy: