26 maja 2011

Christophe Mae - Va voir ailleurs



Tańcz, za rękę
Tańcz mój krok
I rzuć mi to "la"
Pokaż, dlaczego nie lansujesz się
Tańcząc moje kroki
A chciałaś mnie całego

Rozejrzyj się gdzie indziej
I nie wracaj by rozedrzeć mi serce
Nawet gdy ciebie mi brak
Rozejrzyj się gdzie indziej
Znajdziesz może miłość, bratnią duszę
Która wypełni ci czas

Śpij, ręka w rękę
Śpij obok mnie
I oddaj mi się cała
Wyjdź, przeznaczeniem nie jest mym
W ramionach ciebie mieć
Tak jakbyś tego chciała

Rozejrzyj się gdzie indziej
I nie wracaj by rozedrzeć mi serce
Nawet gdy ciebie mi brak
Rozejrzyj się gdzie indziej
Znajdziesz może miłość, bratnią duszę
Która wypełni ci czas

Lepszego faceta, który wypełni ci czas

Bezsenność męczyła mnie przy tobie
Kiedy ty spałaś sobie spokojnie
Bez seksu i uczucia
Ciśnienie we mnie wzrasta
Bezsenność męczyła mnie przy tobie
Kiedy ty spałaś sobie spokojnie
Bez seksu
Musiałbym popaść w depresję

Rozejrzyj się gdzie indziej
I nie wracaj by rozedrzeć mi serce
Nawet gdy ciebie mi brak
Rozejrzyj się gdzie indziej
Znajdziesz może miłość, bratnią duszę
Która wypełni ci czas

Nawet gdy bezsenność męczyła mnie przy tobie
Wciąż umiem marzyć
Blady kiedy kołyszesz biodrami przede mną
Nigdy nie straciłem głowy

Rozejrzyj się gdzie indziej
I nie wracaj by rozedrzeć mi serce
Nawet gdy ciebie mi brak
Rozejrzyj się gdzie indziej
Znajdziesz może miłość, bratnią duszę
Która wypełni ci czas

Brak komentarzy: