07 maja 2011

Cyril Mokaiesh - Communiste



To ich zgubi
Globalizacja niesprawiedliwości
Skrapianie się korzyściami
To ich zgubi
Związanie stowarzyszeń
Chronienie elity
Która cię nie chce
Ale korzysta
Ze swoich willi
Na Ibizie, to cudowne
Cudowne baseny w stolicy
Podczas gdy ty użerasz się z urzędem pracy
A ja...

Jestem komunistką
Wydaje się, że
To nic wielkiego
Tak, ale
Jestem komunistą
Jak to... Jak to...
To nie modne
O tak...


To ich zgubi
Wysysanie rewolucji
Rujnowanie kultury
By cię osłabić, ciebie, bo się boisz
I cię wyciągać
Do fabryki Cholet
Na maszyny do sprawdzenia
Ale ja...

Jestem komunistką
Wydaje się, że
To nic wielkiego
Tak, ale
Jestem komunistą
Jak to... Jak to...
To nie modne
O tak...

To ich zgubi tak jak nas
Mącenie ich zgubi
To jak chcą zrobić z nas głupców
Oprócz Afryki
Dla nich kryzys jest lepszy...

Jestem komunistką
Wydaje się, że
To nic wielkiego
Tak, ale
Jestem komunistą
A potem co, potem co
Jestem dalajlamistą
Powiedzmy
Do końca nerwus
Byłeś pewien
Jestem żółtym machaczystą
Ok
Syn adwokatysty
Libańskiego
Jestem chegewarystą
Proszę
Nimfomanistą
W okolicach czerwca i lipca
Jestem panem "strzeżsistą"
Bez przerwy
Absurdystą
Samobójcystą
Wierzysz w to?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć ;) mogłabyś przetłumaczyć mi tą piosenke:

http://www.youtube.com/watch?v=g7iWb0xwBj8

byłbym wdzięczny!
tu jest chyba tekst do tego:
http://www.lyricsmania.com/ou_tu_veux,_quand_tu_veux_lyrics_matt_houston.html