08 maja 2011

Cyril Mokaiesh - Du rouge et des passions



Spójrz w dal
Gdzie morze spotyka się z niebem
Horyzont jest muzyką
Gra swoje największe arie
Mówi do ciebie
Językiem innych czasów
Co byś mogła wymyślić
Gdybyś znalazła się tam w środku

Włóż w niego, co chcesz
Czerwień i namiętności
Wrzos i zmartwienia
Koralowe uczucia
Dziecięce wspomnienia
Przeklęte komety
Straconą miłość
Morze oczyszcza duszę
Słuchaj go, słuchaj go
Słuchaj go dobrze


Do niczego się nie przywiązuję
Wszystko mnie trzyma

Spójrz w dal
Słońca ocierają się o siebie
Spalają i oddalają
Odejdziemy jak one
Spaleni w krzykach
Związane gwiazdy
I morze w głosie
Jego wymyślony język, pamiętasz?
Pokażę ci mężczyzn
To, co noszą w sobie
Byś mogła pokochać siebie
By znów odżyć
Albo przynajmniej trwać

W końcu odejdziesz
Tak daleko jak będziesz mogła
A ja będę cię kochał nadal
Moja gwiazda idzie za tobą
Moja twarz na latawcu
Twoje serce pod otwartym niebem
I w końcu jestem twoją dłonią
Wyciągnięta wzdłuż drogi
Wyciągnięta wzdłuż drogi
Żeby nie dotknąć ziemi

Do niczego się nie przywiązuję
Wszystko mnie trzyma
Nic nie ma sensu
Jeden dzień wschodzi, drugi zachodzi

Brak komentarzy: