06 maja 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - Elle est mon ame



Oddalamy się od siebie mimo wszystko
Przepaść między nią i mną jest zbyt wielka
Godziny ciągną się w nieskończoność
Zwiększając dystans między nami
Czy ona myśli o mnie dziś?
Czy słyszy mnie nie widząc?
Mówię do ścian
Tak jakbym błagał szczęście
Tak daleko, tak daleko od niej

Zapomnieć o nieobecności
Odnaleźć brakujący element
Ona jest moją duszą
Nieodłączną częścią
Utrzymać odległość
Zabić czas
Ona jest moją duszą
Ona jest moją duszą
Niezbędną częścią mnie


Uczucia nas trzymają
Wierzymy jeszcze w przyszłość
Słowa dorzucają się
Do trzęsienia ziemi naszych wspomnień
Czy ona wie, że na nią czekam?
Czy woła mnie przez sen?
Widzę ją zasypiając
Jak szaleniec, co nie widział słońca
Tak prawdziwą, tak prawdziwą jak sen

Zapomnieć o nieobecności
Odnaleźć brakujący element
Ona jest moją duszą
Nieodłączną częścią
Utrzymać odległość
Zabić czas
Ona jest moją duszą
Ona jest moją duszą
Niezbędną częścią mnie


Spalić niecierpliwość
Miłość w zastrzyku
Ona jest moją duszą
Niewymienną
Ona jest moją żoną

Brak komentarzy: