07 maja 2011

Dracula l'amour plus fort que la mort - Eteins la lumiere



Przez to, że się widzimy, ty wzruszona
Tak chcemy w to wierzyć, że nie wierzymy już wcale
Nie opuszczaj mnie jeśli nie jesteś pewna
Daleko, daleko ode mnie, powiesz mi cicho
Ta przygoda zmieni się w porażkę
Oświeć mnie

Zgaś światło
Pokaż mi się bardziej mroczna
Spójrz na błąkające się cienie
Które szukają światła
Wszystko się rozjaśni

Teraz niebo zburzyło mury
Wślizgnijmy się przez wejście
Serce jest lżejsze tam, gdzie cię zabieram
Wszyscy to potwierdzają

Zgaś światło
Oczyść się z tego, co nie jest twoje
Zdmuchnij z siebie kurz

Zgaś światło
Pokaż mi się bardziej mroczna
Spójrz na błąkające się cienie
Które szukają światła
Wszystko się rozjaśni


Ta przygoda zmieni się w porażkę

Zgaś światło
Pokaż mi się bardziej mroczna
Spójrz na błąkające się cienie
Które szukają światła

Zgaś światło
Pokaż mi się bardziej mroczna
Spójrz na błąkające się cienie
Które szukają światła
Wszystko się rozjaśni

Brak komentarzy: