07 maja 2011

Gregoire - Toi plus moi



Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź i oddaj się beztrosce

W dwoje, w tysiąc, wiem, że razem możemy
Wszystko jest możliwe, wszystko do zrealizowania
Możemy odlecieć wyżej niż nasze sny
Możemy dalej, dalej zajść niż strajk

Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź, to nasz szczęśliwy dzień

Z tą ochotą, siłą i odwagą
Zimno i strach są tylko mrzonką
Dajcie spokój nieszczęściom ten jeden raz
Chodźcie, przyjdźcie, dołączcie do mnie

Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź i oddaj się beztrosce


Wiem, to prawda, ta piosenka naiwna jest
I nawet głupia, ale bardzo niewinna
I nawet jeśli nie zmieni tego świata
To zaprasza was do tańca ze mną

Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź, to nasz szczęśliwy dzień


Nadzieja i zapał - tego właśnie nam trzeba
Moje ręce, serce, ramiona i plecy
Chcę widzieć twój roziskrzony wzrok
Chcę widzieć nasz uśmiech, szczęśliwy

Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź i oddaj się beztrosce


Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź, to nasz szczęśliwy dzień


Ty i ja i oni i wszyscy, co tego chcą
I ona i on i wszyscy co są samotni
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też
Chodź, przyjdź i zatańcz z nami też

Brak komentarzy: