05 maja 2011

Melissa Mars - Et je veux danser




Tańczyć, tańczyć
A ja chcę tańczyć
Tańczyć...

Twego imienia nie chcę znać
Nie, nie, nie
Muzykę tylko słyszeć chcę
Oh, oh, oh,
Zdjęć nie będę robić ci
Nie, nie, nie
Na ciebie wypnę się
Oh, oh, oh
Wspomnień także nie chcę mieć
Nie, nie, nie
Nie próbuj nawet uwieść mnie
Oh, oh, oh
Na randkę nie umówię się
Nie, nie, nie
Nigdy, nigdy nie będzie nas

Mojego imienia nie zdradzę ci
Nie, nie, nie
Zawsze odmówić mogę ci
Oh, oh, oh
Nie chcę już żegnać się
Nie, nie, nie
Na kolana nie rzucaj się
Oh, oh, oh
Nie chcę byś obejmował mnie
Nie, nie, nie
Serca z kamienia nie mam, nie
Oh, oh, oh
O niczym myśleć nie mogę
Nie, nie, nie
Ani jutro, ani dziś

A ja tańczyć chcę
Tylko tańczyć chcę

Twego imienia nie chcę znać
Nie, nie, nie
Muzykę tylko słyszeć chcę
Nie, nie, nie
Mojego imienia nie zdradzę ci
Nie, nie, nie
Zawsze odmówić mogę ci
Nie, nie, nie

Brak komentarzy: