02 maja 2011

Merwan Rim - Vous



Gdybym odważył się ci powiedzieć
Gdybym odważył się wyznać
Bez uśmiechu
Bez skrępowania
Że ta piękna przywołuje
Najgorsze myśli
Twarzą w twarz z pożądaniem
Zaprzeczonym

Ale kim jesteś?
Piękna nieznajoma
Z całych sił
Myślę o tobie
Pod spodem
Pod płaszczem
Niech nieprzyzwoitość
Prowadzi mnie do ciebie

Mam do ciebie żal
Jestem zazdrosny
O mężczyznę
U twego boku
Kiedy nie śpię
Wyobrażam to sobie
Jak wsuwa się
W twoje wnętrze

Ale kim jesteś?
Piękna nieznajoma
Z całych sił
Myślę o tobie
Pod spodem
Pod płaszczem
Niech nieprzyzwoitość
Prowadzi mnie do ciebie


I gubię się
Umieram przez ciebie
Nic o tym nie wiesz
Nic o tym nie wiesz
Nic, całkiem nic

Ale kim jesteś?
Piękna nieznajoma
Z całych sił
Myślę o tobie
Obnażone serce
Na ciebie chęć
Znam już to
Staję się tobą


Ale kim jesteś?
Piękna nieznajoma
Z całych sił
Myślę o tobie
Pod spodem
Pod płaszczem
Niech nieprzyzwoitość
Prowadzi mnie do ciebie

Brak komentarzy: