13 maja 2011

Zaz - Je veux


Postawcie mi kolejkę w Ritzie, nie chcę tego!
Biżuteria od Chanel, nie chcę tego!
Dajcie mi limuzynę, i co z nią zrobię?
Dajcie mi służbę, i co z nią zrobię?
Dwór w Neufchatel, to nie dla mnie
Dajcie mi Wieżę Eiffela, po co mi to?

Chcę miłości, radości
I dobrego humoru
Nie wasze pieniądze
Dadzą mi szczęście
Chcę umrzeć z ręką na sercu
Chodźmy razem
Odkryć moją wolność
Zapomnijcie więc o wszystkich banałach
Witajcie w mojej rzeczywistości

Mam dosyć waszych dobrych manier, to za wiele!
Ja jem rękami - taka właśnie jestem!
Mówię głośno, jestem szczerza, przepraszam!
Koniec z hipokryzją
Mam dosyć sztywnego języka!
Spójrzcie na mnie, nie chcę tego od was taka właśnie jestem

Chcę miłości, radości
I dobrego humoru
Nie wasze pieniądze
Dadzą mi szczęście
Chcę umrzeć z ręką na sercu
Chodźmy razem
Odkryć moją wolność
Zapomnijcie więc o wszystkich banałach
Witajcie w mojej rzeczywistości

1 komentarz:

Patyczek pisze...

Uwielbiam Isabelle :))