25 czerwca 2011

Zaz - Eblouie par la nuit



Oślepiona śmiertelnym światłem nocy
Muskając samochody oczami jak główki zapałek
Czekałam na ciebie sto lat w czarno-białych ulicach
Przyszedłeś gwiżdżąc

Oślepiona śmiertelnym światłem nocy
Strzelając do puszek zgubiłam się jak statek
Straciłam już głowę z tej miłości i będzie gorzej
Przyszedłeś gwiżdżąc

Oślepiona śmiertelnym światłem nocy
Czy on kochał życie czy chciał je tylko przeżyć?
Z naszych palących nocy nie zostało prawie nic
Tylko twój popiół nad ranem

W ścisku w metrze zakręty życia
Na następnej stacji, mały Europejczyk.
Wyciągnij dłoń, wysiądź tu i wsiądź do mojego serca

Oślepiona śmiertelnym światłem nocy
Ostatnie popisy z wyciągniętą ręką
Czekałam na ciebie sto lat w czarno-białych ulicach

Przyszedłeś gwiżdżąc

Brak komentarzy: